Monday, December 3, 2012

Ce imi place



Numele meu este Mya. Ce pot sa zic, imi place foarte mult unde ne-am mutat, mi-am facut prieteni, in vechea locatie nu aveam nici un prieten, din contra toti ma latrau si eu chiar eram speriata doar ca am invatat ce inseamna de la stapana mea ‘’musca’’. M-am speriat foarte tare intr-o seara, era iarna, ningea, si era o distractie maxima sa mai stau afara si ma tavalesc prin zapada doar ca la un moment dat au aparut 2 caini care in loc sa vina la mine s-au dus la ea si atunci am reactionat, m-am repezit si i-am gonit. Mi-a placut foarte mult, am simtit ca am fost si eu utila si mi-am ajutat stapana. M-a recompensat si m-a iubit mult. In vechea locatie am fost destul de pusa la respect dar aici eu sunt sefa.

Imi place cand primesc iubire, afectiune si bineinteles momentele de rasfat la salonul de cosmetica sifrizerie canina la care ma tot duce stapana mea. Are grija de mine si chiar nu pot decat sa zic ca sunt fericita, mananc tot si am grija de ea cand ies pe afara. Toata lumea ma place si primesc iubire din partea familiei mele, sunt cuminte si am de fiecare data grija de casa. Anunt mereu cand aud ceva pe scara si bineinteles sa-l fereasca sfantul pe cel care intra in casa neanuntat.

No comments:

Post a Comment