Tuesday, December 4, 2012

Ce mi-as dori



Daca ar fi sa ma intrebe cineva ce mi-as mai dori eu, nu cred ca as putea sa spun cu exactitate dar singurul lucru pe care il regret daca se poate spune asa, este ca nu am apucat sa am nici macar o serie de puiuti, din cauza ca stapana mea a stat cu frica ca nu are unde sa-i dea din cauza ca sunt metis. Da, cu parere de rau, m-a operat. Probabil asta ar fi singurul lucru pe care il regret in rest sunt o rasfatata careia de fiecare data i se fac toate poftele. Chiar daca nu prea imi convine mie ca nu am o curte in care sa alerg in voie si sunt inchisa intr-un apartament intr-un bloc si nu ies decat de 3 ori pe zi afara tot imi este foarte bine, am un prgram fix de iesit afara de joaca, de salon si bineinteles de rasfat maxim din partea stapanei mele. Mi-as dori sa pot sa vrbesc, sa-i spun stapanei mele tot ceea ce vreau eu, ce dorinte am de moment dar si sa-i multumesc ca m-a pastrat desi i-a fost foarte greu la inceput. As putea sa spun ca a fost numai meritul meu, ca sunt o draguta si cuminte si de aia m-a pastrat doar ca de fapt conteaza de unde am venit, adica persoana care m-a facut cadou.Probabil este speciala persoana respectiva pentru stapana mea, nu de alta dar a avut probleme din cauza ca am aparut eu si totusi a luptat. Cam atat pot sa spun, ca mi-as dori sa pot sa vorbesc dar cum nu se poate, imi iau ochisorii mei specifici si cersesc cand este cazul, acum depinde de la afectiune pana la necesitati.

No comments:

Post a Comment