Tuesday, December 4, 2012

Cum dorm



Am locul meu special unde dorm, mi-a pus un burete stapana mea si acolo imi fac somnul de frumusete, bine, nu e cazul si noaptea, noaptea stau langa patul ei si din cand in cand mai pune cate o mana pe mine. Nu ma lasa sa dorm in pat cu ea... nici nu ma lasa sa-mi folosesc privirea induiosetoare atunci cand mananca, dar pot sa spun ca locul meu este acasa cu ea. NU trebuie neaparat sa am un cosulet special sau o canapea doar a mea, pot sa o impart cu ea dar nu-mi da voie sa dorm cu ea in pat. Nu ma supar, pentru ca are grija sa faca alte lucruri pentru mine (imi da mancare sanatoasa si buna, ma duce la salonul Puffy Pet unde sunt rasfatata, imi da afectiune si este atenta sa fiu fericita), iar pentru mine aceste lucruri sunt deajuns. Este normal sa nu dorm in pat cu ea, sunt catel, ies pe afara, ma murdaresc, nu se poate sa imi faca baie in fiecare seara inainte de culcare.
Dorm ca un ingeras daca iau o masa sanatoasa inainte si daca imi ofera stapana tot ce am nevoie, de la plimbare pana la plecari la salonul de infrumusetare canina, unde imi place enorm, este locul meu preferat unde ma simt extraordinar de relaxata si fericita. Somnul este foarte important si la noi, deoarece si noi cainii avem nevoie de relaxare si de odihna, dar cel mai bine ma simt cand si stapana mea se odihneste si chiar daca dorm sunt foarte atenta si o pazasc ori de cate ori este nevoie.

No comments:

Post a Comment